FAST RESPONSE
Oracle Splash

Licencjonowanie Oracle

Poziom Zaawansowany

Licencjonowanie produktów, specyfika umów, optymalizacja finansowa. Szkolenie teoretyczne.

INDEKS: ORC-Z-T-11

CZAS TRWANIA: 1 dzień; 09:00 - 16:00

RODZAJ SZKOLENIA: Szkolenie Online

PROFIL UCZESTNIKA:

  • License Manager

  • SAM Manager

  • Manager IT

  • Osoby zajmujące się zarządzaniem kontraktami oraz licencjonowaniem

RABAT:

Przy jednoczesnym uczestnictwie w szkoleniu minimum 2 osób z Organizacji cena netto za osobę wynosi 3999.00 PLN

CENA NETTO

4999.00 PLN

OPIS SZKOLENIA

Zaawansowane, specjalistyczne szkolenie dedykowane dla dużych organizacji, którego tematyka łączy w sobie zagadnienia licencyjne, biznesowe oraz praktyczne wskazówki w zakresie minimalizacji ryzyka finansowego.

CEL SZKOLENIA

Szkolenie poświęcone zagadnieniom w obszarze licencjonowania Oracle przygotowuje uczestników do samodzielnej pracy w zakresie licencjonowania baz danych, middleware oraz aplikacji biznesowych. Szkolenie przygotowuje uczestników w zakresie kontraktów Oracle, zawierania umów i procesu negocjacji umów supportowych, co przekłada się na obniżenie TCO środowisk Oracle.

UMIEJĘTNOŚCI ZDOBYTE NA SZKOLENIU

  • Właściwa interpretacja zasad licencjonowania i praw użycia oprogramowania Oracle

  • Znajomość specyfiki umów licencyjnych Oracle

  • Skuteczne negocjacje z Oracle

AGENDA

  • 1. OTWARCIE SZKOLENIA (15 min.)

  • 2. LICENCJONOWANIE ORACLE DLA DUŻYCH ORGANIZACJI (30 min.)

  • 3. KLASYFIKACJA GRUP PRODUKTÓW ORACLE (15 min.)

  • 4. BAZY DANYCH (30 min.)

    • Licencjonowanie

    • Zarządzanie

  • 5. ORACLE MIDDLEWARE (30 min.)

    • Licencjonowanie

    • Zarządzanie

  • 6. APLIKACJE BIZNESOWE - ORACLE E-BUSINESS SUITE (30 min.)

    • Licencjonowanie

    • Zarządzanie

  • 7. PRZERWA LUNCHOWA (30 min.)

  • 8. KLASYFIKACJA UMÓW ORACLE (30 min.)

  • 9. ZAWIERANIE I SPECYFIKA KONTRAKTU NA PRZYKŁADZIE ULA (UNLIMITED LICENSE AGREEMENT) (60 min.)

    • Zarządzanie kontraktem

    • Zalety i wady umowy

  • 10. UMOWY SUPPORTOWE (60 min.)

    • Przedłużenie wsparcia i renegocjacja warunków

    • Redukcja kosztów utrzymania środowiska Oracle

  • 11. PRZERWA KAWOWA (15 min.)

  • 12. AUDYT ORACLE LMS (45 min.)

    • Prawo do audytu

    • Przebieg audytu

  • 13. PODSUMOWANIE (15 min.)

OPIEKUN PRODUKTU

Skontaktuj się z opiekunem handlowym

Bożena Czapnik

Enterprise SAM Consultant

T: +48 728 477 292

E: bozena.czapnik@response.pl

Box Events Icon

Terminy

    Box Files Icon

    Do Pobrania

    Dane Kontaktowe

    RESPONSE Sp. z o.o.

    ul. P.O.W. 92/94

    98-200 Sieradz

    NIP: 829-15-85-853

    REGON: 731499290

    KRS: 0000021391

    Pliki Cookies

    Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

    Polityka prywatności